آبرسانی پوست در اسلامشهر

ژل و بوتاکس در اسلامشهر

 در رابطه با تزریق ژل و بوتاکس چه میدانید

ما در مجموعه کلینیک پوست مو و زیبایی پاک تن در منطقه اسلامشهر سعی بر این داریم تا با ارائه بهعلاوه ترین خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعین خود رضایت دائمی آن ها را فراهم آوریم.

ترکیب شیمیایی بوتاکس از یک سمی به نام بوتولینوم است که به همین علت ممکن است برای عده‌ای، تزریق ژل و بوتاکس این قضیه ترسناک باشد که این عمل را انجام دهند، ولی باید بیان نمود که اصلاً جای نگرانی نیست؛ زیرا که این ماده سمی برای عمل باید در واحدهای مشخصی تزریق گردد که اصلاً برای بدن ضرری به همراه ندارد. به‌صورت کلی با انتقال این ماده سمی به پوست موجب فلج شدن عضلات آن ناحیه شده و درنهایت چین‌وچروک‌ها از بین می‌رود و ظاهری شاداب‌تر به فرد می‌بخشد.

ازجمله ناحیه معمولی که افراد برای این عمل مراجعه می‌نمایند، چین‌وچروک اطراف چشم که به خطوط پنجه کلاغی معروف است. قسمت‌های دیگری ازجمله چروک های پلابلا بین چشم‌ها، ناحیه بین دو ابرو، شیارها و چروک های روی پیشانی، چین‌وچروک‌های افقی روی پیشانی نیز تحت عمل زیبایی قرار می‌گیرد.

حداکثر زمانی که نیاز است تزریق انجام شود در حدود ۱۰ دقیقه الی یک ربع است و اغلب نیازی به استفاده از بی‌حسی نیست ولی احتمال دارد ۲۰ دقیقه الی نیم ساعت قبل از تزریق از کرم‌های بی‌حسی استفاده شود. سوزن مورداستفاده می‌تواند از سوزن‌های خیلی باریک مانند سرنگ‌های انسولین به بافت صورت تزریق شود که از درد بسیار کمی برخوردار است. تعداد تزریقی که باید برای این کار انجام داد بستگی به تراکم چین‌وچروک‌های فرد دارد و به نوع پوست نیز وابسته می‌باشد. به‌ طور معمول فردی که در ناحیه پیشانی دارای ۱۰ الی ۱۶ خط اخم باشد، ۴ تا ۶ تزریق و برای دور چشم از ۳ تزریق استفاده می‌شود.

برای اصلاح لب‌های نزول یافته نیز استفاده می‌شود، بدین‌صورت که با تزریق به خط آرواره، ضایعات استخوانی بی‌اثر می‌شود خطوط اطراف لب از بین می‌رود. از دیگر مزایا، برطرف کردن بوی بد زیر بغل است که با تزریق به غدد زیر بغل این کار صورت می‌گیرد.

  • لیزر رفع موهای زائد
  • خدمات پوست و مو
  • خدمات لاغری و تغذیه
  • جراحی زیبایی زنان
  • کاشت مو و ابرو

خدمات حرفه ای کلینیک

دستگاه Motus AX

رفع موهای زائد با دستگاه Motus AX

لیزر Fraxel

جوانسازی پوست با لیزر Fraxel

ترماژ سی پی تی

جوانسازی پوست و لیفت صورت با دستگاهThermage-CPT

۰

کارمندان

۰

زیباجویان ما

۰

رضایت مشتریان

۰

میزان ساعت خدمت