پاکسازی پوست اسلامشهر

 پاکسازی پوست در اسلامشهر

ما در مجموعه کلینیک پوست مو و زیبایی پاک تن در منطقه اسلامشهر سعی بر این داریم تا با ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعین خود رضایت دائمی آن ها را فراهم آوریم.
علاوه بر این با رعایت تمام نکات و پروتکل های بهداشتی نظیر ارائه مواد ضدعفونی کننده، دستش و کاور کفش به مراجعین و پرسنل و تمیز و ضدعفونی کردن مدام کلینیک و نوبت دهی تک نفره محیطی امن و مطمئن برای مراجعین خود ایجاد نماییم.

چرا پاکسازی پوست واجب است؟ چرا باید پاکسازی کنیم؟

 بسیاری از افراد شاید به خوبی ندانند که چرا باید پاکسازی پوست را روی صورت خود انجام دهند، به همین دلیل باید با دلایل پاکسازی پوست صورت آشنایی بیشتری داشته باشند. یکی از مهمترین اشتباهاتی که در بین بسیاری از افراد رایج می‌باشد این است که بر این باور می باشند تنها افرادی باید برای پاکسازی صورت خود اقدام کنند که آرایش روزانه روی صورت خود انجام می‌دهند و یا اینکه روی صورت آنها جوش‌های زیادی وجود دارد.

چه زمانی به پاکسازی پوست احتیاج داریم؟

به دلیل اینکه در افراد مختلف بازسازی سلول ها در بازه زمانی متفاوتی اتفاق می افتد ممکن است فواصل زمانی جلسات برای هر فرد فرق داشته باشد. اما در حالت طبیعی، انجام آن یک بار در ماه توصیه می شود. در صورت داشتن پوست حساس می توانید هر ۶ هفته برای جلسه مراقبتی خود مراجعه کنید. روش های مختلفی برای فیشال وجود دارد که به منظور هدف شما از درمان هر کدام به صورت جداگانه انجام می شود.

همچنین صورت هر فردی غدد چربی زیادی دارد و این غده چربی‌های بسیار زیادی را در سطح پوست ترشح می‌کنند. زمانی که ترشحات این غدد خارج کرد روی سطح پوست پخش می‌شود و منجر به چرب شدن صورت می‌گردند.شما برای اینکه این مشکلات را در سطح پوست خود اصلاح کنید نیاز شدیدی به پاکسازی خواهید داشت.

ما در مجموعه تخصصی کلینیک پاکتن سعی داریم با بروزترین دستگاه ها و حرفه ای ترین خدمات به سلامت پوست شما کمک کنیم.
  • لیزر رفع موهای زائد
  • خدمات پوست و مو
  • خدمات لاغری و تغذیه
  • جراحی زیبایی زنان
  • کاشت مو و ابرو

خدمات حرفه ای کلینیک

دستگاه Motus AX

رفع موهای زائد با دستگاه Motus AX

لیزر Fraxel

جوانسازی پوست با لیزر Fraxel

ترماژ سی پی تی

جوانسازی پوست و لیفت صورت با دستگاهThermage-CPT

۰

کارمندان

۰

زیباجویان ما

۰

رضایت مشتریان

۰

میزان ساعت خدمت