لیزر موهای زائد در اسلامشهر

لیزر موهای زائد در اسلامشهر

لیزر موهای زائد در اسلامشهر

لیزر موهای زائد (اسلامشهر) چیست ؟

لیزر یک پرتوی نوری است. منتها نوری که ویژگی‌های فیزیکی خاصی دارد و بسیار پرانرژی است. لیزرها در پزشکی و صنعت استفاده‌های زیادی دارند.

لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد. البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های بدن بیشتر است. مثلاً در خانم‌ها لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و لیزر موهای صورت شایع‌تر است.

در آقایان لیزر موهای زائد در اسلامشهر موهای زیر بغل، لیزر خط ریش، موهای کمر و پشت گردن بیشتر انجام می‌شود. با این حال روش لیزر به قدری انعطاف پذیر، سریع و موثر است که می‌توان در یک جلسه کل بدن را در مدت کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

لیزر موهای زائد بیکینی و ناحیه‌ی تناسلی (واژن)

حذف موهای زائد ناحیه‌ی بیکینی دردسرهای زیادی دارد. اگر این ناحیه را با تیغ اصلاح کنید، باید هر ۳-۴ روز یکبار این کار را انجام دهید، برای زخم نکردن این ناحیه‌ی حساس دقت بسیاری به خرج دهید، با جوش زدن‌های بعدش کنار بیایید و در نهایت خارش موهای تازه جوانه زده را تحمل کنید.

خطرات لیزر بیکینی چیست ؟

به هر حال تمامی روش‌های درمانی پزشکی زیبایی خطراتی دارند، ولی در مورد لیزر موهای زائد بیکینی خطرات و عوارض بسیار محدود هستند. لیزر می‌تواند باعث ایجاد زخم، سوختگی، تغییرات رنگ پوست و جوش زدن بشود. این خطرات تا حد زیادی به مهارت اپراتور بستگی دارد.

عوارض لیزر بیکینی

خبر خوب این است که اگر ناحیه‌ی لیزر موهای زائد در اسلامشهر شده در معرض آفتاب قرار نگیرد، تقریباً عوارض لیزر بیکینی به صفر می رسد. پس تا زمانی که بعد از لیزر به سولاریوم نروید و آفتاب نگیرید، احتمال خیلی زیاد دچار عارض نخواهید شد. همچنین باید بدانید که لیزر تقریباً هیچ عارضه‌ی بلند مدتی ندارد.

آیا لیزر موجب نازایی می شود ؟

ما هم در جریان شایعه‌ی نازایی در اثر لیزر موهای زائد ناحیه‌ی بیکینی هستیم. ولی باید بدانید که نور لیزر موهای زائد در اسلامشهر فقط چند میلی‌متر به پوست نفوذ می‌کند و اصلاً نزدیک به تخمدان‌ها نمی‌شود که بخواهد آسیبی وارد کند. پس اصلاً از این نظر نگران نباشید.

لیزر موهای زائد تنها روی موهایی موثر است که در فاز رشد قرار دارند و چون در آن واحد همه موها در فاز رشد نیستند، نمی‌تواند تمامشان را از بین ببرد. برای بهبود این وضعیت، دوره‌های درمانی طولانی و فواصل بین جلسات زیاد است. به این ترتیب می‌توانیم بیشتر موهای زائد را حذف کنیم.

عوامل دیگری هم هستند که نمی‌گذارند تمامی موهای زائد را حذف کنیم. مثلاً تغییرات هورمونی در بارداری یا بعد از یائسگی می‌توانند باعث فعال شدن برخی از فولیکول‌هایی شوند که با لیزر آن‌ها را غیرفعال کرده‌ایم. برخی فولیکول‌های بدن موهایی متفاوت تولید می‌کنند، مثل موهای روشن‌تر، سفید رنگ، نازک و کرکی. لیزر روی این موارد بی‌اثر است. همین فولیکول‌ها ممکن است در آینده موهای ضخیم و تیره بسازند.

در مجموع اگر همه‌ی متغیرها را در نظر بگیریم، می‌توانیم پیش‌بینی کنیم که با در دوره‌ی درمانی لیزر بین ۶۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد بدن از بین می‌روند. به بیان بهتر می‌توان گفت که لیزر باعث کاهش دائمی موهای زائد می‌شود و نه حذف دائم موهای زائد.

  • لیزر رفع موهای زائد
  • خدمات پوست و مو
  • خدمات لاغری و تغذیه
  • جراحی زیبایی زنان
  • کاشت مو و ابرو

خدمات حرفه ای کلینیک

دستگاه Motus AX

رفع موهای زائد با دستگاه Motus AX

لیزر Fraxel

جوانسازی پوست با لیزر Fraxel

ترماژ سی پی تی

جوانسازی پوست و لیفت صورت با دستگاهThermage-CPT

۰

کارمندان

۰

زیباجویان ما

۰

رضایت مشتریان

۰

میزان ساعت خدمت